توصیه های تغذیه ای ایام نوروز

توصیه های تغذیه ای ایام نوروز

برای بهره مندی از تغذیه سالم و الگوی صحیح تغذیه به منظور حفظ سلامتی در ایام نوروز توصیه های این مطلب را به خاطر بسپارید.

مشكلات رايج در روزه داري و  راه حل های آن

مشكلات رايج در روزه داري و راه حل های آن

در ایام روزه داری به دلیل تغییر سبک زندگی و تغییر الگوی غذایی افراد روزه دار ممکن است دچار مشکلاتی شوند که در این مطلب این مشکلات و راه حل های انها بیان شده است.

اصول تغذیه در ماه مبارک رمضان در شرایط کرونا (2)

اصول تغذیه در ماه مبارک رمضان در شرایط کرونا (2)

بــه طور كلي پيروي از يك برنامه غذايي صحيح در ايام ماه مبارك رمضان از اهميت ويژه اي برخوردار است تا هم بتوان عادات غذايي غلط را اصلاح كرد و هم از بركات معنوي اين ماه بهره برد. باید توجه داشت که با رعایت تعادل و تنوع در برنامه غذایی روزانه و با استفاده از گروه های غذایی و جایگزین های آنها، انرژی، پروتئین و ریزمغذی های مورد نیاز بدن برای بهبود عملکرد سیستم دفاعی بدن تامین می شود.

اصول تغذیه در ماه مبارک رمضان در شرایط کرونا (1)

اصول تغذیه در ماه مبارک رمضان در شرایط کرونا (1)

بــه طور كلي پيروي از يك برنامه غذايي صحيح در ايام ماه مبارك رمضان از اهميت ويژه اي برخوردار است تا هم بتوان عادات غذايي غلط را اصلاح كرد و هم از بركات معنوي اين ماه بهره برد.امسال با توجه یه شیوع بیماری کرونا با رعایت چندین اصول تغذیه ای می توان روزه گرفت.

نکات تغذیه ای برای  مسافران پیاده روی اربعین

نکات تغذیه ای برای مسافران پیاده روی اربعین

پیاده روی اربعین برای زیارت حرم سیدالشهدا یکی از توصیه شده ترین اعمال است که به همین دلیل هر ساله تعداد زیادی از شیعیان با پای پیاده به سمت کربلا حرکت می کنند تا روز اربعین به زیارت بپردازند. دانستن یک سری نکات تغذیه ای به شما کمک می کند که سفری راحت و با سلامت داشته باشید.

الگوی غذایی در ماه مبارک رمضان چگونه باید باشد؟(2)

الگوی غذایی در ماه مبارک رمضان چگونه باید باشد؟(2)

در ماه مبارك رمضان نيز مانند هميشه پيروي از برنامه غذايي متنوع و متعادل شامل 6گروه اصلي غذايي (نان و غلات، ميوه ، سبزي، گوشت و تخم مرغ،حبوبات و مغزها، شير و لبنيات) ضروري است. با رعايــت تـنوع و تعادل در مصرف غذا نيازهاي تغذيه اي شامل آب، املاح، ويتامين ها، مواد معدنی، پروتئين و انرژي مورد نياز بدن، تامين مي شود.

الگوی غذایی در ماه مبارک رمضان چگونه باید باشد؟(1)

الگوی غذایی در ماه مبارک رمضان چگونه باید باشد؟(1)

در ماه مبارك رمضان نيز مانند هميشه پيروي از برنامه غذايي متنوع و متعادل شامل 6گروه اصلي غذايي (نان و غلات، ميوه، سبزي، گوشت ،حبوبات و مغز ها ، شير و فرآروده های لبنی ) ضروري است. در این ماه هم با رعايــت تـنوع و تعادل در مصرف غذا نيازهاي تغذيه اي شامل آب، املاح، ويتامين ها، مواد معدنی، پروتئين و انرژي مورد نياز بدن را می توانید تامين مي شود.